FAQ
Bij ons staat klanttevredenheid centraal. Daarom bieden wij consumenten de mogelijkheid om hun aankoop binnen 14 dagen na ontvangst te herroepen, in overeenstemming met artikel 10 van onze Algemene Voorwaarden. Binnen deze termijn mag je het product bekijken en beoordelen zoals je dat in een fysieke winkel zou doen.
Wanneer je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, dien je ons binnen de herroepingstermijn op de hoogte te stellen. Na aanmelding heb je vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
De kosten voor het retourneren van een product zijn in principe voor rekening van de consument, tenzij het gaat om een fout of defect aan onze kant. In het geval van een beschadigd, verkeerd geleverd of defect product nemen wij de retourkosten wél voor onze rekening en zorgen we voor een passende oplossing.
Producten dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking te worden geretourneerd. Na ontvangst en controle van het retourpakket wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen, terugbetaald.
Het kan helaas voorkomen dat je een beschadigd item ontvangt. In dat geval vragen we je direct contact met ons op te nemen. Geef tijdens het maken van deze melding je ordernummer door en stuur foto’s mee van het item. Op die manier kan onze klantendienst het item goed beoordelen en zoeken ze samen met jou naar de beste oplossing.
Normaliter betaal je de retourkosten zelf. Bij een beschadigd ontvangen product is dit niet van toepassing.